چانگان یونیتی از خودروهای وارداتی که سایپا قرار است به عنوان اولین خودروی وارداتی داخل ایران وارد بازار شود . در ماه های آتی این خودرو توسط شرکت خودروسازی سایپا وارد ایران می شود . این خودرو از قدرتمندترین خودروهای وارداتی که وارد بازار ایران می باشد است . این خودرو طراحی منحصر به فردی دارد که این روزها افراد را مجذوب خود کرده است .

بال وی شکل

اسپویلر اصلی V شکل یکی از طرح های نمادین UNI-T است. با الهام از طراحی بال عقب در آیرودینامیک، می تواند به طور موثر جریان هوا را هدایت کند و ثبات بدنه را در سرعت های بالا افزایش دهد.

طراحی لوله اگزوز

لوله اگزوز چهارگانه تأثیر بصری قوی مردانگی را نشان می دهد که حس فناوری را به شما القا می کند.

توری بدون حاشیه

جایگزینی الگوی سنتی مشبک با استفاده از طراحی پارامتریک با 150 عنصر الماسی شکل، تصویری منحصر به فرد از یکپارچگی بی نهایت و پیوسته مانند نیروی گرانش ایجاد می کند.

طراحی داخلی

 

کابین هوشمند با انعکاس صفحه نمایش و کنترل صوتی

طراحی جدید صفحه نمایش دوگانه هوشمند با زاویه فوق عریض، وضوح بالا و کنترل نور پس زمینه تطبیقی ​​از چشم ها در هنگام مطالعه و رانندگی تا حد زیادی از خستگی محافظت می کند.

شارژ ربی سیم

شارژ بی سیم 15 واتی با پروتکل ارتباطی Qi V1.2.3. شارژ فوق سریع با سازگاری با دامنه وسیع.

تعویض دنده

شیفتر دنده الکترونیکی سفینه فضایی دارای سبک علمی تخیلی است، به طوری که هر تغییر مانند یک سفر بین ستاره ای است.

امکانات ایمنی چانگان خشن

دوربین 360 درجه

این سیستم مجهز به 4 دوربین با کیفیت بالا با زاویه دید عریض است که نه تنها می تواند محیط اطراف خودرو را در زمان واقعی نمایش دهد، بلکه تصاویری با کیفیت بالا از چهار جهت را به طور همزمان ضبط می کند. هنگامی که خودرو به طور غیرقانونی مورد تهاجم قرار می گیرد یا در صورت برخورد، سیستم می تواند به طور خودکار تصویر را ضبط کرده و به تعیین مسئولیت کمک کند.

سیستم پارک خودرو

هنگام رانندگی به محوطه پارکینگ با خطوط واضح، می توانید سیستم پارک خودکار را روشن کنید و وسیله نقلیه به طور خودکار یک فضای پارک در فاصله 20 متری پیدا می کند و به تنهایی پارکینگ کامل را پیدا می کند و پارک کردن را آسان و سرگرم کننده می کند.

کروز کنترل تطبیقی

این وسیله نقلیه مجهز به سیستم IACC می‌تواند به رانندگی خودکار L2 با ویژگی‌های FCW+AEB+LDW+LAS+TJA+AEB+LCDA دست یابد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *