هواکش کامل توربو

4 ماه پیش

آخرین به روز رسانی قیمت

هواکش کامل توربو به عنوان یک قطعه نگهدارنده در خودرو شناخته می شود، که به طور معمول پس از یک دوره مشخص باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد. اصلی ترین علت تعویض هواکش کامل توربو شکستگی قطعه با توجه به وجود فشار و همینطور دما بالای موتور است. فیلتر هوا خودرو در این محفظه قرار داده می شود و در حقیقت جریان هوا اصلی خودرو را مدیریت می کند.

برخلاف بسیاری از قطعات خودرو، فیلتر هوا نقشی کاملا کلیدی در عملکرد موتور دارد و به همین واسطه انتخاب هواکش مناسب و استاندارد بسیار ضروری است. در صورت ورود آلاینده ها به موتور و همینطور نفوذ گرد و خاک باید شاهد آسیب های جدی به موتور خودرو بود، بنابراین نه تنها فیلتر هوا، بلکه هواکش استاندارد نیز در جذب آلاینده ها بسیار تاثیرگذرا خواهد بود.

با توجه به وجود قطعات فیک و غیر شرکتی و همینطور عدم آگاهی خریداران از برندهای موجود در بازار لوازم یدکی خودرو، انتخاب یک محصول استاندارد کمی سخت و دشوار به نظر می رسد. اما با این حال برای افزایش شتاب خودرو و عملکرد ایده آل موتور هواکش موتور سمند توربو اصل و شرکتی بسیار ضروری است.

وزن تقریبی هواکش موتور سمند توربو 1 کیلوگرم است و می توان گفت که این وزن با توجه به استانداردهای جهانی، وزنی مناسب محسوب می شود. هواکش کامل توربو یک مجموعه کامل برای مصرف کنندگان خواهد بود و به همین واسطه دیگر نیازی به خرید فیلتر هوا به صورت مجزا وجود ندارد،

علاوه بر انواع هواکش کامل توربو تولید داخل، بسیاری از شرکت های خارجی نیز با توجه به نیاز موجود در بازار ایران، تولید این قطعه را برعهده دارند. به تعویق افتادن زمان تعویض این قطعه می تواند در نهایت منجر به هزینه هایی سنگین برای خریداران با توجه به عملکردهای غیر استاندارد موتور خودرو شود.

قطعا با این موضوع نیز آشنا هستید که در کنار تمامی کاربردهای هواکش کامل خودرو، این قطعه نقشی بسیار مهم در ایجاد احتراق دارد و به همین دلیل فراهم شدن بهترین شرایط برای ورود هوا مناسب به داخل موتور یک الزام به شمار می رود. به طور معمول هواکش موتور سمند توربو کامل اصلی دو تکه و یک تکه است، که این موضوع با توجه به فرمول استفاده شده در مراحل تولید محصول در شرکت های مختلف تعیین می گردد.

اگر به دنبال کاهش مصرف سوخت خودرو سمند و همینطور افزایش شتاب و بهره مندی حداکثری از قدرت موتور خودرو هستید، باید بدانید که تعویض هواکش و فیلتر هوا جزء موثرترین عوامل ممکن شناخته می شود. البته به خاطر داشته باشید که تنها محصول استاندارد تضمین کننده تمامی کارایی های یاد شده خواهد بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هواکش کامل توربو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هواکش کامل توربو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *