بهمن رسپکت خودرویی که به تازگی در شهریور ماه سال 1401 بالاخره توسط بهمن خودرو مورد معرفی کامل قرار گرفت و به طور رسمی قیمت اعلامی خود را برای این خودرو اعلام کرد .

قیمت اعلام شده رسپکت 

قیمت اعلام شده رسپکت به طور دقیق 737 ملیون تومان برای این خودروی سدان اعلام شده است . بهمن رسپکت دارای قیمت مناسبی در برابر رقبای بی ارزش خود می باشد . در واقع اگر این خودرو با این قیمت در بازار به فروش برسد سهم بسیار بالایی از فروش را می توان به این خودرو اختصاص داد .

در بازه ی قیمتی 800 ملیون این خودرو یک خودروی ارزشمند با آپشن ها و مشخصات فنی که این خودرودارد ارزشمند می باشد . بهمن رسپکت از طراحی به روزی برخوردار می باشد که نکته ی بسیار مثبتی و برتری در برابر رقبا می باشد .

مشخصات فنی بهمن رسپکت پرایم 

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1498 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 156 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه
جعبه دنده 9 سرعته CVT
شتاب 0 تا 100 10 ثانیه
حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت
وزن 1408 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4670 طول – 1825 عرض – 1483 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2700 میلیمتر

امکانات رفاهی 

از امکانات رفاهی این خودرو می توان به کلیدهای هوشمند بسیار زیبای روی فرمان اشاره کرد . از امکانات این کلیدها می توان به کروز کنترل ، تنظیم صدا ، دکمه ی پاسخ دادن و رد تماس اشاه کرد . گفته می شود که بهمن خودرو گرم کن و سرد کن را روی تمامی مدل های این خودرو پیاده سازی خواهد کرد . این آپشن هم آپشن کاربردی می توان برای این خودرو باشد .

از امکانات دیگر این خودرو می توان به ، نمایشگر 10 اینچی اینخودرو اشاره کرد که می توانید امکانات جالبی را در آن مشاهده کرد که قابلیت وصل شدن به دستگاه های ios را نیز داراست .
ترمز دستی برقی ، فرمان برقی ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک نیز از جمله امکانات این خدرو محسوب می شود .

طراحی ظاهری 

در بخش طراحی ظاهری این خودرو در بخش جلویی جذابیت بسیار بالایی را شاهد هستیم .
چراغ های جلویی دارای لبه های بسیار تیزی می باشد که این اسم را برازنده ی این خودرو کرده است .

تنها شاید کم کاری انجام شده برای این خودرو در بخش عقبی می باشد . به نظر می رسد کمی زیادی این چراغ ها نازک شده و پهن تر بودن آن نکته ی بسیار مثبتی برای این خودروو بهتر شدن آن می توانست باشد.

طراحی داخلی 

طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار منحصر به فرد می باشد . استفاده از خطوط تیز در طراحی این خودرو و به کار بردن اصول طراحی اروپایی موجب شده تا فضای داخلی را بیش از حد خاص کند . همه چیز در کابین این خدرو زیبا می باشد . گویا این خودرو برای جوان پسندان و افرادی که کمی خشن بودن را دوست دارند طراحی شده است . هم چنین فضا سازی در این خودرو به خوبی صورت گرفته است .

نتیجه گیری 

این خودرو به نسبت قیمتی که دارد خودروی ارزشمندی در این بازه ی قیمتی می باشد . تا قیمت 800 تومان نییز این خودرو با بازار فعلی و رقبای قدیمی و خسته ی چینی انتخاب ناسبی می باشد به شرطی که دلالان خودرو قیمت های نجومی برای این خودرو نسازند و همانند خودروهای چینی دیگر مثل دیگنیتی و فیدیلیتی که قیمت های ابتدایی آن ها کم بود قیمت بازار آن ها زیاد نشود .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *