کیا سراتو جدید محصول ستودنی از کیا که با دیدن آن ،به وجد می آیید و بسیار زیبا و دلنشین می باشد . این خودرو محصولی خشن از شرکت کیا می باشد که با دیدن عکس ها و تیزر تبلیغاتی آن بسیار متحول می شوید .

چراغ های خاص و خارق العاده 

نقطه ی عظمت و غرور این خودرو چراغ های بسیار زیبای این خودرو می باشد . هم در بخش جلویی و هم در بخش عقبی طراحی شگفت انگیزی را برای خهودرو شاهد هستیم .

در نمای جلویی جلو پنجره ی کیا را که امضای همیشگی این برند هست را می بینیم و در بخش چراغ ها نمای LED را شاهد هستیم و هم چنین چراغ هایی با دی لایت بسیار زیبا را خواهیم دید .

هارمونی خاصی که نمای جلو با بخش کاپوت خودرو و شیارهای بسیار زیبای آن دیده می شود حس خشن و جدی را به شما می دهد .

 

در نمای عقبی نیز چراغ های کشیده و قرینه در نمای جانبی با چراغ های جلو را شاهد هستیم . ارتفاع سراتو بسیار زیبا و دلنشین است طوری که بر روی جاده به طور کامل سوار است .

در نمای عقبی کمی چراغ ها شبیه به نسخه ی X ، بی ام و می باشد .  نمای تخم مرغی شکلی که این خودرو دارد بسیار زیبا و دلنشین و اسپرت می باشد .

رینگ های آلمنیومی 

چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی با طراحی جسورانه، منحصراً برای GT، با لاستیک‌های عملکردی میشلین پایلوت اسپورت 4 جفت می‌شوند تا تجربه رانندگی و هندلینگ بهتری داشته باشند.

رینگ های 18 اینچی نمای فوق العاده زیبایی را به این خودرو اسپرت خوانوادگی القا نوده است .

نمای داخلی 

در نمای داخلی نیز کیا از رنگ مشکی استفاده های زیادی نموده است و هم چنین کلیدهای روی فرمان،گرمکن و سرد کن صندلی ، سیستم صوتی JBL با هست بلندگو ، مانیتور 10.5 اینچی و شارژر بی سیم از اپشن های مورد نظر در داخل کابین این خودرو می باشد .

مانیتور 10 اینچی 

صفحه نمایش لمسی LCD رنگی 10.25 اینچی برای خواندن و کار کردن آسان، دارای ویژگی های متعددی است که تجربه رانندگی شما را غنی می کند.

ناوبری ماهواره ای داخلی، Android Auto و Apple CarPlay™ اتصال تلفن هوشمند شما را همیشه متصل نگه می دارد.
Bluetooth® اتصال چندگانه [B] امکان جفت شدن چندین تلفن سازگار را به طور همزمان برای راحتی بیشتر فراهم می‌کند.

سیستم صوتی قوی 

از موسیقی دلخواه خود با استفاده از سیستم صوتی پریمیوم 8 بلندگو لذت ببرید.

حالت خواب جدید صندلی عقب بلندگوهای عقب را خاموش می کند و حداکثر صدای بلندگوهای جلو را محدود می کند تا در صورت نیاز سرنشینان عقب استراحت کنند.

سیستم تهویه مطبوع 

کنترل تهویه مطبوع دو منطقه‌ای و دریچه‌های هوای عقب، سرنشینان جلو و عقب را در تمام طول سال راحت می‌کنند.

گرمکن و صندلی 

مسافران ردیف اول می توانند از راحتی در تمام طول سال با صندلی های گرم شونده در هوای سردتر و جریان هوای آرام در روزهای گرم لذت ببرند.

گیربکس 

با گیربکس 7 سرعته DCT (گیربکس دو کلاچه) یا 6 سرعته اتوماتیک از شتاب نرم، تعویض دنده چابک و مصرف سوخت لذت ببرید.

7 سرعته DCT موجود در کلاس GT.
6 سرعته اتوماتیک در گریدهای Sport+، Sport و S موجود است.

پیشرانه 

خود را با موتور 1.6 لیتری توربو اسپرت و پویا GT هیجان زده کنید یا از موتور تزریق چند نقطه ای 2.0 لیتری قابل اعتماد و کارآمد لذت ببرید.

موتور 1.6 لیتری T-GDI موجود در درجه GT.
موتور 2.0 لیتری MPI موجود در گریدهای Sport+، Sport و S.

سیستم تعلیق 

GT با سیستم تعلیق و فرمان تنظیم شده اسپورت انحصاری همراه با سیستم تعلیق چند پیوندی در عقب، سواری و هندلینگ عالی را ارائه می دهد.

ترمز اضطراری خودکار 

با استفاده از داده‌های رادار و دوربین، سیستم AEB احتمال برخورد با عابر پیاده، خودرو یا دوچرخه‌سوار جلویی را حس می‌کند و برای جلوگیری یا کاهش اثرات برخورد، ترمز اضطراری را اعمال می‌کند.

سنسور BCA

کمک جلوگیری از برخورد در نقطه کور (BCA) ترکیبی از تشخیص نقطه کور با کنترل الکترونیکی پایداری است تا از برخورد خودرو با خودروهای موجود در خط مجاور یا آمدن از پشت هنگام تغییر مسیر توسط راننده جلوگیری کند.

سیستم جلوگیری از برخورد هنگام پارک 

این سیستم هنگام خروج از محل پارک یا جاده به عقب در صورت تشخیص ترافیک ورودی در هر دو جهت در پشت خودرو به شما هشدار می دهد و همچنین برای کمک به کاهش خطر برخورد، ترمز را فشار می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *