ماجرای دنا پلاسی که در نمایشگاه برای حرکات حرفه ای و به رخ کشیدن دنا پلاس بود چه بود ؟ چند روزی است که  نمایشگاه خودرو طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است .
در این نمایشگاه خودروهای برندهای خودروسازی ایرانی و چینی که در ایران موجودند به رخ کشیده شده است . اما آیا واقعیت دارد یا خیر

نمایشگاه ماشین و دنا پلاس 

در این نمایشگاه خودروها گردآوری شده اند و خودروها برای تقریبا رقابت با یکدیگر آماده شده اند . البته این رقابت آن چنان هم که فکر میکنید رقابت نیست و بیش تر رقابت بین خودروهاست .
در این نمایشگاه خودروهای زیادی رونمایی نیز شد که اکثرا چینی بودند و تعداد کمی از این خودروها تولید ایران بودند و در واقع اکثر این خودروها مونتاژی بودند .

در میان حواشی کدر نمایشگاه اتفاق افتاد یک دنا پلاس شاتون زده به چشم میخورد که بسیاری از نظرات را به خود جلب نموده است . دنا پلاس یک نسخه ی اتوماتیک و یک نسخه ی دستی
تولید ایرانخودرو دارد که در بازار وجود دارد . حدس زده می شود که این خودرو قطعا به دلیل فشاری که بر روی موتور آن زده شده است شاتون زده است .

آیا دنا پلاس ماشین بی کیفیتی است ؟ 

دنا پلاس در میان خودروهای تولید ایرانخودرو دارای کیفیت نسبتا برتری می باشد . البته در حوضه ی کیفتی نمی توان گفت که برتری خاصی دارد . بتری در این خودرو می توان به ظاهر و مجهز بودن
به تمامی امکاناتا رفاهی نسبت داد . دنا پلاس دارای چراغ های بروز شده و هم چنین طراحی خشن و نسبتا بروز تر در مقایسه بار قبای سدان خوود داراست .

مشخصات فنی دناپلاس 

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور 1650 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 150 اسب بخار در 5500 دور 
حداکثر گشتاور 215 نیوتن متر در 2200 
جعبه دنده 5 سرعته دستی
شتاب 0 تا 100 10 ثانیه
حداکثر سرعت 205 کیلومتر در ساعت
وزن 1262 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4559 طول – 1720 عرض – 1460 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2671 میلیمتر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *