موتور گیربکس h30 کراس

دانگ فنگ از دسته خودروهایی است که در بازار طرفداران متناسبی را برای خود دارد . در این مطلب تلاش نمودیم تا بنابر تجارب کاربران و خریداران این خودرو ، نسبت به موتور گیربکس آن مطلب کوتاه و مفیدی را جهت راهنمایی خریداران این خودرو آماده سازی کنیم . در این مطلب به نظرات مردم در مورد موتور گیربکس h30 کراس می پردازیم. با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم .

tu5 پرطرفدار 1600 سی سی

دانگ فنگ از یک موتور پرطرفدار و کم اصطحلاک که تقریبا تمامی شما با این موتور آشنایی دارید بهره می برد. دانگ فنگ از یک موتور 1600 سی سی از سری tu5 بهره می برد. این موتور دارای قدرت خوبی روی کاغذ و همچنین عملکرد خود را روی خودروهای پژو 206+207 نشان داده است. این موتور برای خودرویی مثل 206+207 با وزن 1054 کیلوگرمی مناسب است .

اما آیا این موتور برای دانگ فنگ حدود 300 کیلوگرم سنگین تر مناسب است ؟

پاسخ با توجه به نظراتی که از کاربران درسافت شده است این می باشد این است که این موتور واقعا برای این ماشین پیشنهاد نمی شود و فشار بیش از حدی را تحمل می نماید. بنابر نظراتی که از صاحبان این خودرو دریافت شده است ، این موتور به شدت رد سربالایی ها کم میاورد و با کولر روشن کم کم باید از این خودرو نا امید شوید.

موتور بسیار ضعیفی برای حرکات در سربالایی برای این خودرو وجود دارد . ولی باید توجه داشت که این موتور از دسته سری های با کیفیت و همچنین بسیار محبوب با قطعات موتوری و خدمات پس از فروش بسیار زیادی است که نمی توان از آن چشم پوشی نمود .

گیرکس ژاپنی icen دانگ فنگ h30 کراس

گیربکس h30 کراس از حق نگذریم از دسته گیربکس هایی است که توسط یک شرکت بسیار معتبر در دنیا ساخته شده است.  اما جای بحث اینجاست که این خودرو با این موتور و این وزن با این گیربکس هیچ سازگاری با هم نداشته است . البته این گیربکس در حرکات بدون شتاب برای مصرف کنندگان کاملا جذاب است . اما در سربالایی ها و مواقعی که کمی به این موتور و گیربکس فشار میاورید هیچ عملکرد شگفت انگیزی نداشته است. به وفور در این گیربکس تقه دیده می شود و از دسته گیربکس ها خنگ در بازار می باشد .

اگر بخواهیم خودرویی با این حجم از عقب افتادگی در معکوس ها و دنده دادن ها ببینیم می توان به دیگر محصول ایرانخودرو که پژو 207 اتوماتیک با گیربکس al4 اشاره کنیم . البته در سری جدید پژو 207 ایرانخودرو خلاقیتی از خود نشان داده است و خودروها را مجهز به گیربکس  cvt و عملکرد بهبود یافته مجهز نموده است .

نتیجه گیری

خودروی مورد بحث در این مطلب دارای نقاط قوتی همچون سانروف ، بدنه مقاوم در بخش جلویی و شاسی عقب می باشد . به نسبت قیمتی که این خودرو در بازار دارد و بازه ی قیمتی حدود 600 ملیون تومان خودرویی می باشد که به صرفه می باشد. اما برای مبالغ بالاتر خودروهایی همچون برلیانس و ساندرو قطعا گزینه های با کیفیت تری در تجربه ی رانندگی می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *