قیمت kmc x5

قیمت kmc x5 در سامانه یکپارچه خودرو در آذرماه موجود شده است ، خورویی فیس لیفت شده می باشد و در واقع همان خودروی جک s5 می باشد که دارای مشخصات فنی ارتقا یافته تر می باشد. این خودرو با قیمت 1320 ملیارد تومان می باشد. kmc x5 نسخه ی بهبود یافته هم در بخش طراحی و هم در بخش فنی می باشد. این پیشرانه مشترک با kmc k7 می باشد. این خودرو از دسته خودروهایی بود که در ایران واردات محدودی داشت و به همبن دلیل بازدید و خرید قابل توجهی را به همراه نداشت.

مقایسه موتوری جک s5 با kmc x5

خودروی جک s5 که پیش تر با موتور 2000 سی سی توربو در ایران وجود داشت با فیس لیفتی جدید از کرمان موتور وارد بازار شد. جک s5 جدید از یک موتور 1500 سی سی توربو شارژر که توانایی تولید 174 اسب بخار را داشته و 251 نیوتون بر متر گشتاور تولید می نماید.  مشخصات فنی kmc k5 یک موتور 1500 سی سی با توان تولید 181 اسب بخار قدرت و 300 نیوتون بر متر گشتاور را دارا می باشد.

نام این خودرو سهول x6 در بزار چین می باشد. در واقع خودروی جک s5 نیو که با عنوان فیس لیفت رد بازار ایران عرض شده است تغییرات زیادی را به همراه نداشت و خریداران زیادی را نیز به سمت خود جلب نکرد . این خودرو با امکاناتی منحصر به فرد و اختلاف قیمت حدود 110 ملیون تومان انتخابی جدید تر و منحصر به فرد تر چه در نمای ظاهری ، و چه در بخش فنی می باشد.

این خودرو برای استفاده های درون شهری ساخته شده است ، و گزینه مناسبی برای استفاده در جاده هیا سنگ لاخ نخواهد بود. این پیشرانه یورو 6 بوده و به مقدرا خیلی زیاد با بنزین ایران با این کیفیت کم دچار تداخل است و برای این خودرو باید بنزین سوپر با اکتان بالا را در نظر بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *