معمولا اکثر مردم به دنبال خرید یک ماشین با کیفیت، تا حدودی مجهز و ارزان قیمت هستند که ما به شما استفاده از خودرو رنو ال 90 را پیشنهاد میکنیم؛ در ادامه این مقاله مطالبی کاربردی و جامع در رابطه با مزایا، معایب، قیمت و مشخصات فنی رنو ال 90 خدمت شما بیان خواهیم کرد و همچنین به معرفی فروشگاه با سابقه قطعات و لوازم یدکی نرسی نیز خواهیم پرداخت.

در این مقاله نکاتی کاربردی و مهم در رابطه با بررسی و تحلیل مشخصات فنی، معایب و مزایا ماشین رنو ال 90 خدمت شما بیان خواهیم کرد و در ادامه این مقاله در مورد قیمت این ماشین نیز صحبت خواهیم کرد و همچنین به معرفی شرکت بازرگانی نرسی نیز خواهیم پرداخت.

 

مزایا و معایب رنو ال 90

 

در این قسمت به سراغ معرفی و بررسی معایب و مزایای رنو ال 90 نیز خواهیم رفت؛ از جمله مزایای تندر 90 میتوان به موضوع ایمنی خوب و مطمئن این خودرو اشاره کرد زیرا این خودرو توانسته است 3 ستاره از 5 ستاره ایمنی شرکت های معتبر دنیا را نیز دریافت کند و همین عامل باعث میشود اکثر مردم ایران به سمت خرید این خودرو بروند.

از دیگر مزایا و ویژگی های خوب و مهم ماشین ال 90 اتوماتیک میتوان به موتور پرتوان و پرشتاب این خودرو نیز اشاره کرد؛ حجم موتور این خودرو 1598 سی سی است و همین قدرتمند بودن موتور باعث میشود که رنو ال 90 اتومات در طی مدت زمان ده ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این خودرو استهلاک بسیار کم این ماشین است و به طور کلی این خودرو جزء دسته بندی ماشین های کم هزینه نیز به شمار میرود.

از جمله مزایا و ویژگی های خوب خودرو تندر 90 میتوان به مواردی مثل مصرف سوخت کم، ابعاد مناسب و صندوق عقب جادار نیز اشاره کرد؛ با توجه به بالا رفتن و گران شدن قیمت سوخت ماشین ال 90 میتواند سوخت بسیار کمی مصرف کند زیرا موتور درون این خودرو کم مصرف است.

اشخاصی که اهل رفتن به سفر و جاهای مختلف هستند ماشین ال 90 میتواند گزینه خوبی برای این افراد باشد زیرا فضای صندوق عقب این خودرو بسیار بزرگ و کاربردی است؛ صندوق عقب ال 90 در مقایسه با صندوق عقب ماشین های دیگر از برتری خاصی برخوردار است.

حال به سراغ معرفی و تحلیل مشکلات و معایب تندر 90 میرویم؛ یکی از معایب این خودرو طراحی داخلی و بیرونی قدیمی، ساده و نامناسب این ماشین است و به طور کلی میتوان گفت که رنو ال 90 از لحاظ ظاهری ماشین نسبتا زیبایی نیست.

یکی دیگر از اشکالات ماشین تندر 90 سیستم صوتی ضعیف و کم توان این خودرو است؛ سیستم صوتی ماشین ال 90 به گونه ای است که قابلیت اتصال به فلش و بلوتوث درون این سیستم وجود ندارد و با توجه به این که 4 بلندگو در ماشین قرار دارد اما این اسپیکرها قدرت پخش بالا و با کیفیت صدا را ندارند.

از جمله معایب و مشکلات این ماشین محکم و مقاوم ایرانی میتوان به گران بودن قیمت قطعات رنو ال 90 مثل تسمه تایم رنو ال 90 نیز اشاره کرد و قبل از خرید این ماشین حتما به این نکته توجه کنید.

بیش تر بخوانید
بهترین خودروها تا یک میلیارد تومان

مشخصات فنی و قیمت رنو ال 90 پلاس اتوماتیک

 

 

در این بخش مشخصات فنی رنو ال 90 را خدمت شما معرفی میکنیم؛ ترمز ABS، باک 50 لیتری، گیربکس 6 دنده ای و اتومات این ماشین نیز جزء مشخصات این ماشین به شمار میرود و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که این موتور دارای 16 سوپاپ پر قدرت است.

در رابطه با ابعاد و فضای ماشین ال 90 به این صورت است که طول و عرض این ماشین به ترتیب 23 و 18 سانت است و همچنین ارتفاع این خودرو 18 سانت نیز میباشد.

در رابطه با معرفی قیمت و ارزش این خودرو به این نکته توجه داشته باشید که قیمت های مختلف و متنوعی برای این محصول در بازار موجود است؛ به طور مثال ال 90 پلاس مدل 99 به قیمت 420 میلیون تومان به فروش میرسد اما ال 90 پلاس مدل 98 با قیمت 378 میلیون به فروش میرسد؛ همچنین قیمت و ارزش ماشین کارکرده با ماشین نو متفاوت است.

در نهایت با توجه به مطالب مهم و کاربردی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی مشخصات فنی، مزایا و معایب خودرو رنو ال 90 خدمت شما بیان کردیم؛ شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه و مجموعه نرسی قطعات و لوازم یدکی این خودرو را با قیمتی مناسب و کیفیتی منحصر به فرد از این شرکت بازرگانی خریداری کنید.

 

مشخصات فنی رنو ال 90

 

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1598 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100 10.2 ثانیه
حداکثر سرعت 183 کیلومتر در ساعت
وزن 1100 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4247 طول – 1735 عرض – 1525 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2629 میلیمتر

 

رنو ال 90 یک خودروی اقتصادی با هزینه های نگهداری بسیار پایین می باشد . به دلیل استفاده از زنجیر تایم در این  خودرو خیال شما از تسمه تایم نیز راحت است و هم چنین از قابلیت های فوق العاده آن می توان به کم مصرف بودن آن اشاره کرد . اما نکته ای که بسیار آزار دهنده می باشد در این خودرو نمای داخلی و نمای بیرونی بسیار کسل کننده این خودرو می باشد . رنو ال 90 در واقع قرار بود جایگزین پراید شود اما حالا در سال 1401 یکی از گران ترین صندوق دارهای بی ارزش در بخش آپشن می باشد . در بازه ی قیمتی ال 90 خودروهایی نظیر برلیانس خودروهای mvm x22 دانگ فنگ یا همان اچ سی کراس یا پژوهای موجود همانند 207 و دنا پلاس و تارا را می توان با این خودرو هم رقیب دانست .

نتیجه گیری 

شرکت بازرگانی نرسی با بهره گیری بهینه از فناوری های روز در امر فروش، بازاریابی و لجستیک از سال1382 فعالیت خود را آغاز نمود. در همان ابتدای فعالیت در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهایبازارهای محلی اقدام نمود.

این شرکت با بهره مندی از تولیدات شرکت های قطعه ساز مطرح کشور کهبه عنوان نقطه عطفی برای شرکت به حساب می آید توانسته است از نظر فنی رضایت مشتریان را جلبکرده و جایگاه ویژه ای را در بین رقبا برای شرکت بوجود آورد.

شرکت بازرگانی نرسی صرف نظر ازاندازه، مقیاس، قدمت و سابقه خود با عقد قرارداد نمایندگی با شرکتهای مختلف من الجمله شرکت پارت پلاستیک خراسان مترصد در توسعه فضای کسب و کار خود می باشدپلاستیک خراسان، تولید کننده انواع قطعات سوخت رسانی و هوا رسانی انواع می باشد.

(injection) و تزریق پلاستیک (body molding) خودروهای سواری به روش بادی تولیدات این شرکت بر اساس استانداردهای معتبر ملی و جهانی و به عنوان اصلی ترین منبع تأمین باک و گلویی پلاستیکی و سیستمهای هوا رسانی خودرویی شرکت ایران خودرو و ساپکو می باشد. از افتخارات این شرکت، انتخاب سازنده برتر در سال 1389 در حوزه تأمین و کیفیت از شرکت ساپکو و
سال 1392 به عنوان واحد نمونه صنعت استان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *