به تازگی خودروی جدید MVM با مدل X33 جدید معرفی و به بازار عرضه شده است. این خودرو نسخه ی جدید و فیس لیفت شده مدل قبلی خود یا همان X33 معمولی می باشد. در تصویر زیر این دو مدل را می بینید، در ادامه به بررسی این خودرو تازه وارد می پردازیم.

 

 

ایکس 33 جدید و ایکس 33 قدیمی در یک نگاه
ایکس 33 جدید و ایکس 33 قدیمی در یک نگاه

MVM X33 CROS نسخه ی جدید 

در نسخه ی جدید نسبت به نسخه یقبلی طبق تصویر بالا که از این دو محصول MVM می بینید ، یک سری تغییرات در این پلتفرم ظاهر شده است. در نسخه ی جدید بیش تر یاد خودروی X22 PRO شما را می اندازد.
در نسخه ی جدید طراحی به صورت فوق العاده ای در قسمت جلویی زیبا شده است و خطوط بسیار ظریف و زیبایی را در نمای جلویی می بینیم.

نمای عقبی X33 CROSS

در نمای عقبی هیچ تشابهی را در این نمونه جدید نخواهیم داشت . در واقع هیچ شباهتی طراحی با نسخه ی قبلی این نسخه دیده نمی شود. در نسخه ی جدید از چراغ های با طراحی شبیه به سری جدید خودروهای چری دیده ایم . خودروهای چری در نسخه های جدید طراحی خود در واقع رنگ  و لعاب جدید به یکدیگر گرفته و شبیه به یکدیگر شده اند.

طراحی داخلی MVM X33 CROSS

در بخش داخلی تغییرات ویژه ای را شاهد هستیم .
در نسخه ی جدید طراحی به طور کلی عوض شده است و تغییرات بسیار زیبایی را در این نسخه شاهدیم با هم ببینیم طراحی داشبورد MVM X33 CROSS را که به طور بسیار ویژه ای هم در طرح و هم در رنگ بندی اصلاحات و تغییرات ویژه ای داده شده است.

در بخش داخلی تغییرات محسوسی را هم در بخش داخلی و در بخش کیفیتی می بینیم.
در بخش داخلی سر دنده و هم چنین داشبورد خودرو به طور ویژه ای تغییراتی را داشته اند . طراحی کاملا به روز و هم چنین محاجرت کیلس استارتر به روی داشبورد از تغییرات بسیار ویژه ای بوده است که می توان مشاهده نمود.
غربیلک فرمان از سری طراحی خودروهای TIGO 8 پشتیبانی می کند که نمای بسیار زیبایی دارد و حس خوبی را به راننده القا می کند .
در بحث امکاناتی نیز امکاناتی نظیر کروز کنترل تطبیقی ، گرم کن و سرد کن و سقف پانورما را داریم .

امکانات ایمنی X33 CROSS 

سیستم کنترل سرعت در هنگام پایین آمدن از سرازیری (HDC)، سیستم حفظ پایداری خودرو در همه شرایط خصوصاً هنگام حرکت خودرو در پیچ ،(ESP)سیستم جلوگیری از لغزش خودرو به عقب حین رها کردن ترمز در سربالایی (HAC)،EPB، Autohold ،ABS و EBD نام برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *